Arctict Monkey

share daily news

Arctict Monkey

share daily news

کمپین همکلاسی همراه اول

قطعا در جهان امروز که استفاده از گوشی های هوشمند جزء لاینفک زندگی انسان ها محسوب می گردد؛ آنچه که سبب شده تا برخی از سیم کارت ها محبوب تر و پرطرفدارتر از بقیه باشند، صرفنظر از ارزش ریالی به خدمات و سرویس هایی که یک اپراتور به مشترکین خود اختصاص می دهد نیز بستگی دارد.

درست که اپراتور همراه اول زمانی تنها اپراتور عرضه کننده سیم کارت در کشور به شمار می رفت، ولی امروزه با حضور پررنگ رقیبانی همچون اپراتورهای ایرانسل و رایتل، آنچه که باعث می شود تا این اپراتور همچنان یکه تاز بیشترین تعداد مشترک در کشور باشد؛ طرح ها، سرویس ها، جشنواره ها و خدمات خاص و منحصر بفردی است که در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری این اپراتور قرار می گیرد.

در حال حاضر یکی از مهم ترین و جذاب ترین خدمات ارائه شده از سوی اپراتور همراه اول کمپین همکلاسی همراه اول می باشد که به مناسبت آغاز مهرماه و شروع فصل درس و مشق برای کاربران در نظر گرفته شده است.

 

طرح کمپین همکلاسی چیست؟

در طرح پاییزی جذاب همراه اول کلیه دانش آموزان، دانشجویان و مادران آنها می توانند با خرید سیم کارت دانشجویی، جوانان، دانش آموزی و نوجوان از 22 مهرماه 1402 تا پایان آذر ماه در قرعه کشی هیجان انگیز 100 گوشی هوشمند5G شرکت کنند.

بر اساس اعلام اپراتور همراه اول همه کسانی که مشمول این طرح می شوند با خرید سیم کارت های اعلام شده و فعال سازی بسته های اینترنت و مکالمه ویژه آغاز سال تحصیلی جدید، علاوه بر دریافت هدایای ویژه در قرعه کشی 100 گوشی هوشمند 5G  شرکت داده خواهند شد و می توانند یکی از برندگان خوش شانس این قرعه کشی هیجان انگیز باشند.

 

جوایز طرح کمپین همکلاسی

جایزه اصلی این طرح 100 گوشی هوشمند 5G است که بین سه گروه دانشجویان، مادران و دانش آموزانی که در بازه زمانی 22 مهرماه تا پایان روز 30 آذرماه 1402 در این طرح شرکت کنند، قرعه کشی می شود. برای خرید و شرکت در قرعه کشی نیز تنها کافی است؛ مشترکین کد دستوری # 6 * 1000 * ( ستاره 1000 ستاره 6 مربع ) را شماره گیری کنند. البته هر کدام از سیم کارت های موجود در این طرح ( دانشجویی، دانش آموزی، جوانان و نوجوانان ) علاوه بر قیمت تخفیفی و شرایط شرکت در قرعه کشی 100 گوشی هوشمند 5G ، شامل بسته های هدیه خوش آمد ویژه نیز می شوند.

قرعه کشی این طرح هیجان انگیز در دی ماه 1402 انجام شده و نتایج از طریق وب سایت همراه اول اعلام می گردد.

 

نحوه شرکت دانش آموزان در کمپین همکلاسی

اگر در سال تحصیلی جدید به عنوان دانش آموز در حال تحصیل هستید، می توانید با خرید سیم کارت دائمی نوجوانان که از بسته هدیه جذاب زیر برخوردار است؛ در این قرعه کشی شرکت کنید:

45 گیگابایت اینترنت بومینو 9 ماهه ( هر ماه 5 گیگابایت )
450 دقیقه مکالمه درون شبکه 9 ماهه ( هر ماه 50 دقیقه )
450 پیامک
مدرسه مجازی آی نو ( 45 گیگابایت ترافیک استفاده از ویدئوهای آموزشی دروس متوسطه )
فروشگاه چی بخونیم ( تخفیف 20 درصدی خرید آنلاین کتاب کمک آموزشی و کمک درسی )
ابر همراهی ( 10 گیگابایت فضای رایگان سرویس ذخیره سازی فایل ابری )
دیدیمون ( تخفیف 90 هزار تومانی مشاهده کارتون و انیمیشن )
مدرسه آنلاین الا ( تخفیف 50 درصدی دوره های آموزشی کنکوری ها )

 

سیم کارت نوجوانان

یکی دیگر از سیم کارت های ارائه شده در این کمپین سیم کارت اعتباری انارستان می باشد که به صورت رایگان در اختیار کودکان و نوجوانان 6 تا 18 ساله قرار می گیرد.

مشخصات سیم کارت اعتباری انارستان به شرح ذیل می باشد:

63 گیگابایت اینترنت سفید در طول 9 ماه ( هر ماه 7 گیگابایت )
5،000 ریال شارژ اولیه
90 دقیقه مکالمه سه ماهه ( هر ماه 3 ساعت )

علاوه بر این دارندگان سیم کارت انارستان در این طرح می توانند از یک بسته ترکیبی ویژه استفاده کنند؛ که شامل موارد ذیل می شود:

9 گیگابایت اینترنت انارستان سه ماهه ( هر ماه 3 گیگ )
90 دقیقه مکالمه سه ماهه ( هر ماه  3 ساعت )
90 عدد پیامک سه ماهه ( هر ماه 30 عدد )
مدرسه مجازی آی نو ( 9 گیگابایت ترافیک استفاده از ویدئوهای آموزشی دروس متوسطه )
10 گیگابایت فضای ابری دائمی ابر همراهی

شایان ذکر است؛ کودکان و نوجوانان دارنده این نوع سیم کارت فقط امکان دسترسی به فهرست سایت های گزینش شده را داشته و سایت های خارج از لیست در نظر گرفته شده، از دسترس آنها خارج می باشد. برای خرید سیم کارت نیز کافی است کد دستوری # 1 * 1 * 6 * 1000 * ( ستاره 1000 ستاره 6 ستاره 1 ستاره 1 مربع ) را شماره گیری نمایید.

 

نحوه شرکت دانشجویان در کمپین همکلاسی

دانشجویان برای شرکت در این قرعه کشی تنها کافی است سیم کارت دائمی یا اعتباری جوانان همراه اول  را تهیه کنند که هر کدام از این سیم کارت ها از قیمت و شرایط متفاوتی برخوردار هستند.

 

سیم کارت دائمی جوانان

در این طرح دانشجویان با خرید سیم کارت دائمی جوانان نه تنها از تخفیف 50 درصدی قیمت و هدایای ویژه این سیم کارت بهره مند می شوند؛ بلکه در قرعه کشی 100 گوشی هوشمند 5G نیز شرکت داده خواهند شد.

 

هدایای ویژه سیم کارت دائمی جوانان

10 گیگابایت اینترنت 30 روزه + 10 گیگابایت اینترنت 4 ماهه ( هر ماه 2.5 گیگابایت از ماه دوم )
200 دقیقه مکالمه داخل شبکه ( همراه اول و ثابت ) 30 روزه + بسته 20 دقیقه مکالمه خارج شبکه 30 روزه

قیمت این سیم کارت در حال حاضر 1،600،000 ریال می باشد که با تخفیف تنها 800،000 ریال در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

 

سیم کارت اعتباری جوانان

سیم کارت اعتباری دانشجویان با قیمت 200،000 ریال از شرایط زیر برخوردار است:

50 گیگابایت اینترنت 5 ماهه هر ماه یک گیگابایت
50 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول + ثابت ) 30 روزه
50 پیامک درون شبکه 30 روزه

علاوه بر این سیم کارت جوانان یا دانشجویی همراه اول از بسته های مختلف برخوردارند که به شرح ذیل می باشد:

 

بسته ترکیبی ویژه

بسته ترکیبی ویژه که با شماره گیری کد دستوری # 1 * 2 * 6 * 1000 * ( ستاره 1000 ستاره 6 ستاره 2 ستاره 1 مربع ) قابل فعال سازی می باشد،با قیمت 990،000 ریال در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. مشخصات این بسته به شرح ذیل می باشد:

15 گیگابایت اینترنت سه ماهه ( هر ماه 5 گیگابایت )
15 ساعت مکالمه درون شبکه سه ماهه ( هر ماه 5 ساعت )
150 عدد پیامک فارسی/ انگلیسی سه ماهه ( هر ماه 50 عدد )
10 گیگابایت فضای ابری دائمی ابر همراهی

 

بسته اینترنت 75 گیگ ویژه:

بسته اینترنت 75 گیگ ویژه به قیمت 3،500،000 ریال با شماره گیری کد دستوری # 1 * 2 * 6 * 1000 * ( ستاره 1000 ستاره 6 ستاره 2 ستاره 1 مربع ) از شرایط زیر برخوردار است:

75 گیگابایت اینترنت سه ماهه
10 گیگابایت فضای ابری دائمی ابر همراهی

 

بسته اینترنت 120 گیگ ویژه:

این بسته ویژه با قیمت 6،650،000 ریال با شماره گیری کد دستوری # 1 * 2 * 6 * 1000 * ( ستاره 1000 ستاره 6 ستاره 2 ستاره 1 مربع ) قابل خریداری بوده و از ویژگی های زیر برخوردار می باشد:

120 گیگابایت اینترنت 6 ماهه هر ماه 20 گیگابایت
10 گیگابایت فضای ابری دائمی ابر همراهی

 

بسته اینترنت + دیجیتال:

این بسته دیجیتالی با قیمت 8،500،000 ریال با شماره گیری کد دستوری # 1 * 2 * 6 * 1000 * ( ستاره 1000 ستاره 6 ستاره 2 ستاره 1 مربع ) قابل خریداری بوده و از ویژگی های زیر برخوردار می باشد:

110 گیگابایت اینترنت 6 ماهه
10 گیگابایت فضای ابری دائمی ابر همراهی
150 هزار تومان کد تخفیف دریافت خدمات در منزل آچاره
150 هزار تومان کد تخفیف خرید اندروید باکس

علاوه بر این دانشجویان فارغ از هر نوع سیم کارتی که داشته باشند؛ می توانند در محوطه دانشگاه های سراسر کشور با شماره گیری کد دستوری # 121 * ( ستاره 121 مربع ) از تخفیف ویژه مکالمه دانشجویی لذت ببرند.

 

نحوه شرکت مادران در کمپین همکلاسی

برای نخستین بار با شروع سال تحصیلی جدید، اپراتور همراه اول شرایط خاص و منحصر بفردی را ایجاد نموده که مادران دانش آموزان و دانشجویان می توانند در آن شرکت نمایند.

بسته ویژه مادران که مخصوص کمپین طرح همکلاسی می باشد از ویژگی های زیر برخوردار است:

500 دقیقه مکالمه درون شبکه
150 هزار تومان کد تخفیف آنلاین از خانومی
100 هزار تومان کد هدیه مشاهده فیلم و سریال در گپ فیلم
150 هزار تومان کد تخفیف دریافت خدمات در منزل اجاره
150 هزار تومان کد تخفیف خرید اندروید باکس از نت باکس

این بسته ویژه تنها با قیمت 50 هزار تومان و شماره گیری کد دستوری # 3 * 6 * 1000 * ( ستاره 1000 ستاره 6 ستاره 3 مبع ) قابل فعال سازی می باشد.

 

 

منبع :وبلاگ رند باز

با گرو گذاشتن سیم کارت، وام فوری دریافت کنید

قطعا برای شما هم آگهی های رنگ و وارنگ" وام سیم کارت بدون پرداخت چک و معرفی ضامن،" بسیار جذاب و هیجان انگیز است؛ آن هم در دوره زمانه ای که گرفتن یک وام پنج میلیون تومانی نیاز به دو ضامن معتبر با نامه کسر از حقوق، ارائه چک، سفته و هزار دردسر دیگر دارد.

دریافت وام بدون وثیقه و یا معرفی ضامن کارمند از آن دست خبرهایی است که همه را وسوسه می کند تا از این شرایط آسان و استثنایی استفاده کنند. خصوصا این که چندی پیش خبر تخصیص وام به سیم کارت از سوی رئیس کل بانک مرکزی، علی صالح آبادی، بسیاری از افراد را ترغیب نمود تا در مورد چند و چون این نوع وام ها اطلاعاتی کسب کنند.

دریافت وام تنها با گرو گذاشتن سیم کارت یکی از بهترین فرصت هایی است که مالکان سیم کارت می توانند از آن استفاده کنند و بدون معرفی ضامن یا ودیعه پول، خیلی سریع وام دریافت کنند. ولی آیا شرایط و ویژگی های این وام به همین راحتی که در آگهی ها بیان می شود؛ است و یا پشت این ویترین زیبای تبلیغات، هزار دردسر تازه و مشکل جدید نهفته است؟

اگر از آن دست افرادی هستید که این آگهی ها توجهتان را جلب کرده، تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا بتوانید در مورد گرفتن یا نگرفتن این نوع وام تصمیم درستی بگیرید:

 

چرا به سیم کارت وام تعلق می گیرد؟

از آنجا که در کشور ما سیم کارت به عنوان یک کالای سرمایه ای در نظر گرفته می شود که مانند همه کالاهای موجود در کشور، تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز، تورم و مسائل دیگر قرار دارد، ارزش ریالی آن روز به روز بیشتر می شود؛ به طوری که قیمت برخی سیم کارت های رند یا سیم کارت دائمی 0912 همراه اول در طول سی سال فعالیت این اپراتور افزایش قابل توجهی داشته است. 

همین ارزش ریالی سبب گردیده تا از سوی بعضی مراکز خرید و فروش سیم کارت، طرح وام فوری سیم کارت تنها با گرو گذاشتن سند سیم کارت مطرح گردد که با استقبال خوبی نیز مواجه گردید.

 

چه کسانی می توانند وام سیم کارت دریافت کنند؟

در حال حاضر تنها کسانی می توانند وام سیم کارت دریافت کنند که مالک سیم کارت دائمی 0912 همراه اول باشند. سیم کارت دائمی 0912 همراه اول به عنوان اولین سیم کارت های عرضه شده در کشور در طول سی سال فعالیت این اپراتور، هم از نظر ارزش و جایگاه اجتماعی و هم از نظر ریالی روند صعودی قابل توجه ای را دنبال کرده است؛ به طوری که در بازار سیم کارت ایران به محض عرضه شدن به فروش می رسند.

به همین خاطر تنها مالکان سیم کارت دائمی 0912 و شماره های رند می توانند از شرایط استثنایی وام سیم کارت استفاده کنند.

 

شرایط تخصیص وام فوری به سیم کارت دائمی 0912

درست است که در حال حاضر تنها مالکان سیم کارت دائمی 0912  همراه اول می توانند وام دریافت کنند؛ ولی باید بدانید در کنار شرایط آسان و راحت دریافت وام، نکات مهم دیگری نیز وجود دارد که توجه به آنها الزامی است.

از آنجا که برای دریافت وام فوری سیم کارت، تنها سند سیم کارت لازم است، به همین خاطر سیم کارت مورد نظر باید شرایط ویژه ای داشته باشد که بهتر است؛ پیش از اقدام به درخواست وام به آن توجه کنید. شرایطی مانند:

·        سیم کارت مورد نظر نباید در بیست روز گذشته ( قبل از تاریخ درخواست وام ) تعویض شده باشد.

·        سیم کارت نباید در یک ماه گذشته ( قبل از تاریخ درخواست وام )  تغییر مالکیت داشته باشد.

·        سیم کارت نباید قطع باشد. قطع بازداشت و قطع قضایی سیم کارت مانع از تخصیص وام به سیم کارت می شود.

·        سیم کارت نباید در حالت تقسیط باشد.

·        مشترک نباید به اپراتورهای ایرانسل و رایتل ترابرد داشته باشد.

·        ارائه سیم کارت فیزیکی در زمان درخواست وام سیم کارت الزامی است.

 

مدارک لازم جهت دریافت وام سیم کارت دائمی 0912 چیست؟

در صورتی که مالک سیم کارت های دائمی 0912 همراه اول و یا شماره رند هستید و از شرایط لازم برای دریافت وام بهره مندید، مدارک لازم برای دریافت وام به شرح ذیل می باشد:

1.      اصل و کپی کارت ملی مالک

2.      آخرین قبض پرداخت شده یا نشده و یا صورت حساب میان دوره که نشان دهد از آن زمان تا روز درخواست وام، قبض جدیدی صادر نشده است.

3.      سیم کارت فعال در گوشی هوشمند جهت شناسایی مالکیت

4.      حضور مالک سیم کارت دائمی 0912

 

مراحل انجام کار برای تخصیص وام فوری سیم کارت

حال اگر همه شرایط لازم را داشتید، برای دریافت وام باید مراحل زیر را طی کنید:

1.      تماس با کارشناسان واحد قیمت گذاری سیم کارت در نمایندگی های معتبر

2.      آماده سازی مدارک مورد نیاز برای دریافت وام سیم کارت

3.      تعیین وقت قبلی برای مراجعه به منظور دریافت تسهیلات

4.      حضور در دفتر مورد نظر و انجام امور اداری

 

نحوه تعیین قیمت سیم کارت دائمی 0912 برای تخصیص وام چگونه است؟

از آنجا که تعیین قیمت سیم کارت 0912 کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد؛ شرکت هایی که در زمینه پرداخت وام فوری سیم کارت مشغولند، معمولا نرم افزار قیمت گذاری سیم کارت دارند که قیمت سیم کارت را مشخص می کند. البته در این مراکز کارشناسانی حضور دارند که به صورت تخصصی در این زمینه به شما مشاوره می دهند. بعد از مشخص شدن قیمت سیم کارت معمولا به هر مالک 80 درصد قیمت سیم کارت به عنوان مبلغ وام پرداخت می گردد.

البته توصیه می شود قبل از حضور در این مراکز، نسبت به قیمت حدودی سیم کارت خود آگاهی داشته باشید.

 

نحوه باز پرداخت اقساط چگونه است؟

با توجه به این که در این وام، مبلغی که به هر مالک پرداخت می گردد؛ فرق می کند؛ شرایط بازپرداخت وام نیز با هم فرق دارد. ولی به طور کلی بسته به توافق بین وام گیرنده و وام دهنده مدت زمان اقساط می تواند بین 4 تا 12 ماه باشد که این عدد بر اساس مقدار وام دریافتی و توافق انجام شده فی مابین مالک سیم کارت و وام دهنده، متغیر می باشد.

 

مزایای وام سیم کارت دائمی 0912

وام فوری سیم کارت دائمی 0912 که از شرایط استثنایی و راحتی برخوردار است، علاقه مندان زیادی دارد که تمایل دارند به هر طریق از این شرایط استفاده نمایند. به طور کلی مزایای دریافت این وام را می توان در موارد ذیل خلاصه نمود:

·        یکی از مهم ترین مزیت های این وام، فوری بودن آن می باشد؛ به طوری که بلافاصله بعد از ارائه مدارک لازم، وام در عرض یک یا دو ساعت به حساب شما واریز می گردد.

·        وام فوری سیم کارت دائمی 0912 پیچیدگی های دریافت وام های رایج بانکی را نداشته و مالک سیم کارت دائمی 0912، بدون معرفی ضامن و یا ارائه چک و سفته می تواند تا 80  درصد ارزش سیم کارت را وام بگیرد.

·        سیم کارتی که با ارائه آن وام دریافت کردید، نه تنها از دسترس خارج نشده بلکه نزد شما می ماند و شما می توانید همچنان از سیم کارت خود استفاده نمایید.

·        دریافت وام سیم کارت، تاثیری در ارزش ریالی سیم کارت ندارد. زیرا مالک 80 درصد مبلغ سیم کارت را دریافت می کند و سیم کارت را به عنوان رهن در گرو می گذارد که این امر هیچ تاثیری در قیمت سیم کارت ندارد.

 

معایب وام سیم کارت دائمی 0912

قطعا دریافت وام از طریق گرو گذاشتن سند سیم کارت دائمی 0912، به همان اندازه که می تواند راحت و آسان باشد؛ از معایبی نیز برخوردار است که توصیه می شود؛ حتما قبل از اقدام به این کار به آنها توجه کنید:

·        در این نوع وام، مانند همه وام های بانکی دریافت کننده وام باید تا پایان اقساط مبلغی را به عنوان سود ماهانه پرداخت نماید. البته سودی که بابت دریافت وام در طول دوره اقساط پرداخت می گردد، همواره از افزایش قیمت سیم کارت دائمی 0912 کمتر می باشد.

·         وام سیم کارت معمولا برای سیم کارت های دائمی 0912 با ارزش ریالی بالای 20 میلیون تومان می باشد و همه شماره های این پیش شماره را شامل نمی شود.

·        با توجه به این که در زمان اخذ وام، مالکیت سیم کارت دائمی 0912 از نام مالک خارج می شود امکان دارد این امر سبب بروز مشکلاتی در سیستم بانکی ( رمز پویا ) گردد. البته این مورد فقط در مورد حساب هایی که بعد از وام افتتاح شده باشند؛ صادق است.

 

وام فوری سیم کارت دائمی 0912 مناسب چه کسانی است؟

در هر صورت اگر به عنوان مالک سیم کارت دائمی 0912 تمایل دارید از این شرایط ویژه استفاده نمایید؛ توصیه می شود قبل از هر اقدامی به این نکته توجه کنید که مهم ترین وجه ضمان این وام سیم کارت 0912 می باشد و در صورت عدم پرداخت اقساط سیم کارت سلب مالکیت می شود؛ بنابراین توصیه می شود تنها در صورتی که شرایط پرداخت اقساط را دارید؛ از این وام استفاده کنید.

 

وام فوری سیم کارت بگیرم یا نه؟

وام فوری سیم کارت در صورتی که در یک مرکز معتبر و با سابقه انجام گیرد؛ می تواند گره گشای مشکلات افراد باشد. زیرا مالک سیم کارت بدون از دست دادن سیم کارت، تنها با گرو گذاشتن سند، امکان استفاده از خدمات سیم کارت را دارد؛ در عین حال با دریافت 80 درصد مبلغ سیم کارت می تواند مشکلات خود را حل و فصل نماید.

البته در این بین به علت استقبال افراد از این نوع وام، بسیاری از کلاهبرداران و متخلفان با درج آگهی های تقلبی مشکلات زیادی را برای مالکان سیم کارت به وجود آورند که نشان می دهد هر مرکزی قابل اعتماد نبوده و لازم است تنها به مراکزی مراجعه نمایید که به عنوان نماینده اپراتور همراه اول در حال فعالیت می باشند و از پروانه کسب و سابقه درخشان برخوردارند. بنابراین اکیدا توصیه می گردد؛ برای دریافت وام، به شرکت ها و نمایندگی های معتبر که مجوزهای لازم را داشته باشند؛ مراجعه نمایید و برای این کار تنها قرار داد دو برگی را که از قبل مطالعه نمودید؛ امضا نمایید. 

درست است که این وام از شرایط راحت برخوردار بوده و بعد از دریافت وام سیم کارت همچنان در نزد وام گیرنده باقی می ماند؛ ولی به این نکته هم توجه کنید که در صورت عدم پرداخت به موقع اقساط امکان از دست دادن سیم کارت وجود دارد.  پس برای این که هم بتوانید از سیم کارت خود استفاده کنید و هم یک وام فوری و راحت دریافت کنید قبل از اقدام به این کار دقت کافی داشته باشید و همه جوانب احتیاط را رعایت کنید.

 

 

منبع :وبلاگ رند باز



با گرو گذاشتن سیم کارت، وام فوری دریافت کنید

قطعا برای شما هم آگهی های رنگ و وارنگ" وام سیم کارت بدون پرداخت چک و معرفی ضامن،" بسیار جذاب و هیجان انگیز است؛ آن هم در دوره زمانه ای که گرفتن یک وام پنج میلیون تومانی نیاز به دو ضامن معتبر با نامه کسر از حقوق، ارائه چک، سفته و هزار دردسر دیگر دارد.

دریافت وام بدون وثیقه و یا معرفی ضامن کارمند از آن دست خبرهایی است که همه را وسوسه می کند تا از این شرایط آسان و استثنایی استفاده کنند. خصوصا این که چندی پیش خبر تخصیص وام به سیم کارت از سوی رئیس کل بانک مرکزی، علی صالح آبادی، بسیاری از افراد را ترغیب نمود تا در مورد چند و چون این نوع وام ها اطلاعاتی کسب کنند.

دریافت وام تنها با گرو گذاشتن سیم کارت یکی از بهترین فرصت هایی است که مالکان سیم کارت می توانند از آن استفاده کنند و بدون معرفی ضامن یا ودیعه پول، خیلی سریع وام دریافت کنند. ولی آیا شرایط و ویژگی های این وام به همین راحتی که در آگهی ها بیان می شود؛ است و یا پشت این ویترین زیبای تبلیغات، هزار دردسر تازه و مشکل جدید نهفته است؟

اگر از آن دست افرادی هستید که این آگهی ها توجهتان را جلب کرده، تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا بتوانید در مورد گرفتن یا نگرفتن این نوع وام تصمیم درستی بگیرید:

 

چرا به سیم کارت وام تعلق می گیرد؟

از آنجا که در کشور ما سیم کارت به عنوان یک کالای سرمایه ای در نظر گرفته می شود که مانند همه کالاهای موجود در کشور، تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز، تورم و مسائل دیگر قرار دارد، ارزش ریالی آن روز به روز بیشتر می شود؛ به طوری که قیمت برخی سیم کارت های رند یا سیم کارت دائمی 0912 همراه اول در طول سی سال فعالیت این اپراتور افزایش قابل توجهی داشته است. 

همین ارزش ریالی سبب گردیده تا از سوی بعضی مراکز خرید و فروش سیم کارت، طرح وام فوری سیم کارت تنها با گرو گذاشتن سند سیم کارت مطرح گردد که با استقبال خوبی نیز مواجه گردید.

 

چه کسانی می توانند وام سیم کارت دریافت کنند؟

در حال حاضر تنها کسانی می توانند وام سیم کارت دریافت کنند که مالک سیم کارت دائمی 0912 همراه اول باشند. سیم کارت دائمی 0912 همراه اول به عنوان اولین سیم کارت های عرضه شده در کشور در طول سی سال فعالیت این اپراتور، هم از نظر ارزش و جایگاه اجتماعی و هم از نظر ریالی روند صعودی قابل توجه ای را دنبال کرده است؛ به طوری که در بازار سیم کارت ایران به محض عرضه شدن به فروش می رسند.

به همین خاطر تنها مالکان سیم کارت دائمی 0912 و شماره های رند می توانند از شرایط استثنایی وام سیم کارت استفاده کنند.

 

شرایط تخصیص وام فوری به سیم کارت دائمی 0912

درست است که در حال حاضر تنها مالکان سیم کارت دائمی 0912  همراه اول می توانند وام دریافت کنند؛ ولی باید بدانید در کنار شرایط آسان و راحت دریافت وام، نکات مهم دیگری نیز وجود دارد که توجه به آنها الزامی است.

از آنجا که برای دریافت وام فوری سیم کارت، تنها سند سیم کارت لازم است، به همین خاطر سیم کارت مورد نظر باید شرایط ویژه ای داشته باشد که بهتر است؛ پیش از اقدام به درخواست وام به آن توجه کنید. شرایطی مانند:

·        سیم کارت مورد نظر نباید در بیست روز گذشته ( قبل از تاریخ درخواست وام ) تعویض شده باشد.

·        سیم کارت نباید در یک ماه گذشته ( قبل از تاریخ درخواست وام )  تغییر مالکیت داشته باشد.

·        سیم کارت نباید قطع باشد. قطع بازداشت و قطع قضایی سیم کارت مانع از تخصیص وام به سیم کارت می شود.

·        سیم کارت نباید در حالت تقسیط باشد.

·        مشترک نباید به اپراتورهای ایرانسل و رایتل ترابرد داشته باشد.

·        ارائه سیم کارت فیزیکی در زمان درخواست وام سیم کارت الزامی است.

 

مدارک لازم جهت دریافت وام سیم کارت دائمی 0912 چیست؟

در صورتی که مالک سیم کارت های دائمی 0912 همراه اول و یا شماره رند هستید و از شرایط لازم برای دریافت وام بهره مندید، مدارک لازم برای دریافت وام به شرح ذیل می باشد:

1.      اصل و کپی کارت ملی مالک

2.      آخرین قبض پرداخت شده یا نشده و یا صورت حساب میان دوره که نشان دهد از آن زمان تا روز درخواست وام، قبض جدیدی صادر نشده است.

3.      سیم کارت فعال در گوشی هوشمند جهت شناسایی مالکیت

4.      حضور مالک سیم کارت دائمی 0912

 

مراحل انجام کار برای تخصیص وام فوری سیم کارت

حال اگر همه شرایط لازم را داشتید، برای دریافت وام باید مراحل زیر را طی کنید:

1.      تماس با کارشناسان واحد قیمت گذاری سیم کارت در نمایندگی های معتبر

2.      آماده سازی مدارک مورد نیاز برای دریافت وام سیم کارت

3.      تعیین وقت قبلی برای مراجعه به منظور دریافت تسهیلات

4.      حضور در دفتر مورد نظر و انجام امور اداری

 

نحوه تعیین قیمت سیم کارت دائمی 0912 برای تخصیص وام چگونه است؟

از آنجا که تعیین قیمت سیم کارت 0912 کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد؛ شرکت هایی که در زمینه پرداخت وام فوری سیم کارت مشغولند، معمولا نرم افزار قیمت گذاری سیم کارت دارند که قیمت سیم کارت را مشخص می کند. البته در این مراکز کارشناسانی حضور دارند که به صورت تخصصی در این زمینه به شما مشاوره می دهند. بعد از مشخص شدن قیمت سیم کارت معمولا به هر مالک 80 درصد قیمت سیم کارت به عنوان مبلغ وام پرداخت می گردد.

البته توصیه می شود قبل از حضور در این مراکز، نسبت به قیمت حدودی سیم کارت خود آگاهی داشته باشید.

 

نحوه باز پرداخت اقساط چگونه است؟

با توجه به این که در این وام، مبلغی که به هر مالک پرداخت می گردد؛ فرق می کند؛ شرایط بازپرداخت وام نیز با هم فرق دارد. ولی به طور کلی بسته به توافق بین وام گیرنده و وام دهنده مدت زمان اقساط می تواند بین 4 تا 12 ماه باشد که این عدد بر اساس مقدار وام دریافتی و توافق انجام شده فی مابین مالک سیم کارت و وام دهنده، متغیر می باشد.

 

مزایای وام سیم کارت دائمی 0912

وام فوری سیم کارت دائمی 0912 که از شرایط استثنایی و راحتی برخوردار است، علاقه مندان زیادی دارد که تمایل دارند به هر طریق از این شرایط استفاده نمایند. به طور کلی مزایای دریافت این وام را می توان در موارد ذیل خلاصه نمود:

·        یکی از مهم ترین مزیت های این وام، فوری بودن آن می باشد؛ به طوری که بلافاصله بعد از ارائه مدارک لازم، وام در عرض یک یا دو ساعت به حساب شما واریز می گردد.

·        وام فوری سیم کارت دائمی 0912 پیچیدگی های دریافت وام های رایج بانکی را نداشته و مالک سیم کارت دائمی 0912، بدون معرفی ضامن و یا ارائه چک و سفته می تواند تا 80  درصد ارزش سیم کارت را وام بگیرد.

·        سیم کارتی که با ارائه آن وام دریافت کردید، نه تنها از دسترس خارج نشده بلکه نزد شما می ماند و شما می توانید همچنان از سیم کارت خود استفاده نمایید.

·        دریافت وام سیم کارت، تاثیری در ارزش ریالی سیم کارت ندارد. زیرا مالک 80 درصد مبلغ سیم کارت را دریافت می کند و سیم کارت را به عنوان رهن در گرو می گذارد که این امر هیچ تاثیری در قیمت سیم کارت ندارد.

 

معایب وام سیم کارت دائمی 0912

قطعا دریافت وام از طریق گرو گذاشتن سند سیم کارت دائمی 0912، به همان اندازه که می تواند راحت و آسان باشد؛ از معایبی نیز برخوردار است که توصیه می شود؛ حتما قبل از اقدام به این کار به آنها توجه کنید:

·        در این نوع وام، مانند همه وام های بانکی دریافت کننده وام باید تا پایان اقساط مبلغی را به عنوان سود ماهانه پرداخت نماید. البته سودی که بابت دریافت وام در طول دوره اقساط پرداخت می گردد، همواره از افزایش قیمت سیم کارت دائمی 0912 کمتر می باشد.

·         وام سیم کارت معمولا برای سیم کارت های دائمی 0912 با ارزش ریالی بالای 20 میلیون تومان می باشد و همه شماره های این پیش شماره را شامل نمی شود.

·        با توجه به این که در زمان اخذ وام، مالکیت سیم کارت دائمی 0912 از نام مالک خارج می شود امکان دارد این امر سبب بروز مشکلاتی در سیستم بانکی ( رمز پویا ) گردد. البته این مورد فقط در مورد حساب هایی که بعد از وام افتتاح شده باشند؛ صادق است.

 

وام فوری سیم کارت دائمی 0912 مناسب چه کسانی است؟

در هر صورت اگر به عنوان مالک سیم کارت دائمی 0912 تمایل دارید از این شرایط ویژه استفاده نمایید؛ توصیه می شود قبل از هر اقدامی به این نکته توجه کنید که مهم ترین وجه ضمان این وام سیم کارت 0912 می باشد و در صورت عدم پرداخت اقساط سیم کارت سلب مالکیت می شود؛ بنابراین توصیه می شود تنها در صورتی که شرایط پرداخت اقساط را دارید؛ از این وام استفاده کنید.

 

وام فوری سیم کارت بگیرم یا نه؟

وام فوری سیم کارت در صورتی که در یک مرکز معتبر و با سابقه انجام گیرد؛ می تواند گره گشای مشکلات افراد باشد. زیرا مالک سیم کارت بدون از دست دادن سیم کارت، تنها با گرو گذاشتن سند، امکان استفاده از خدمات سیم کارت را دارد؛ در عین حال با دریافت 80 درصد مبلغ سیم کارت می تواند مشکلات خود را حل و فصل نماید.

البته در این بین به علت استقبال افراد از این نوع وام، بسیاری از کلاهبرداران و متخلفان با درج آگهی های تقلبی مشکلات زیادی را برای مالکان سیم کارت به وجود آورند که نشان می دهد هر مرکزی قابل اعتماد نبوده و لازم است تنها به مراکزی مراجعه نمایید که به عنوان نماینده اپراتور همراه اول در حال فعالیت می باشند و از پروانه کسب و سابقه درخشان برخوردارند. بنابراین اکیدا توصیه می گردد؛ برای دریافت وام، به شرکت ها و نمایندگی های معتبر که مجوزهای لازم را داشته باشند؛ مراجعه نمایید و برای این کار تنها قرار داد دو برگی را که از قبل مطالعه نمودید؛ امضا نمایید. 

درست است که این وام از شرایط راحت برخوردار بوده و بعد از دریافت وام سیم کارت همچنان در نزد وام گیرنده باقی می ماند؛ ولی به این نکته هم توجه کنید که در صورت عدم پرداخت به موقع اقساط امکان از دست دادن سیم کارت وجود دارد.  پس برای این که هم بتوانید از سیم کارت خود استفاده کنید و هم یک وام فوری و راحت دریافت کنید قبل از اقدام به این کار دقت کافی داشته باشید و همه جوانب احتیاط را رعایت کنید.

 

 

منبع :وبلاگ رند باز



سیم کارت دانش آموزی چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری اینترنت، جهان با انقلابی روبرو شد که به سرعت در حال گسترش است، استفاده از اینترنت نه تنها انجام کارهای مختلف را تسهیل و تسریع می بخشد، بلکه به دلیل گستردگی و تنوع زیاد، امکان اجرای هر کاری را به بهترین شکل ممکن مقدور می سازد. به همین خاطر نحوه استفاده از آن به یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه های والدین بدل گشته است. این موضوع خصوصا بعد از همه گیری ویروس کرونا که به نوعی آموزش مجازی را جایگزین آموزش مستقیم کرد، روز به روز بیشتر شد.

از آن زمان تا کنون والدین معمولا شیوه های مختلفی را برای مدیریت و کنترل نحوه استفاده از اینترنت کودکان خود در نظر میگیرند که هر کدام معایب و مزایای مخصوص به خود را دارد. از سوی دیگر اپراتورها نیز برای برطرف نمودن این دغدغه راهکارهایی در نظر گرفته اند که امکان دسترسی ایمن دانش آموزان به اینترنت را مهیا می سازد. مثلا برخی اپراتورها با در نظر گرفتن یک کد دستوری خاص، امکان فعال سازی اینترنت کودک بر روی سیم کارت والدین را فراهم نمودند و یا در برخی دیگر سیم کارتی تحت عنوان سیم کارت دانش آموزی برای دسترسی ایمن دانش آموزان به اینترنت پاک طراحی شد.

 

سیم کارت دانش آموزی چیست؟

سیم کارت دانش آموزی که بعد از غیر حضوری شدن مدارس در دوران پاندمی کرونا بازار داغی پیدا کرد؛ برخلاف تصور والدین تنها برای انجام کارهای دانش آموزی طراحی نشد؛ بلکه این سیم کارت قابلیت برقراری تماس و ارسال پیامک را نیز داشت. البته این سیم کارت امکان دسترسی کودکان و نوجوانان 6 تا 18 ساله به اینترنت را محدود می سازد و از ورود آنها به سایت هایی که مناسبشان نیست؛ جلوگیری می کند. این نوع سیم کارت در هر اپراتور تحت عنوان خاصی عرضه می گردد. یکی از پرطرفدارترین و مهم ترین سیم کارت های دانش آموزی عرضه شده در این سالها سیم کارت انارستان می باشد که از سوی اپراتور همراه اول ارائه گردیده است.

 

سیم کارت انارستان همراه اول چیست؟

در سال های اخیر اپراتور همراه اول سیم کارت انارستان را که در ظاهر کاملا شبیه سیم کارت های بزرگسالان می باشد؛ طراحی نموده که از امکانات مکالمه، پیامک و اینترنت پرسرعت برخوردار بوده و مخصوص کودکان و نوجوانان 6 تا 18 سال می باشد. البته کودکان و نوجوانان دارنده این نوع سیم کارت فقط امکان دسترسی به فهرست سایت های گزینش شده را داشته و سایت های خارج از لیست در نظر گرفته شده، از دسترس آنها خارج می باشد.

بنا بر اعلام اپراتور همراه اول سیم کارت دانش آموزی انارستان رایگان بوده و شامل بسته خوش آمدگویی به شرح ذیل می باشد:

·        5،000 ریال شارژ اولیه

·        3 گیگابایت حجم اینترنت اولیه

·        63 گیگابایت اینترنت 9 ماهه ( هر ماه 7 گیگ 7 روزه )

البته علاقمندان توجه داشته باشند در صورتی که سیم کارت گم شود، برای صدور مجدد آن مجبور به پرداخت هزینه هستند.

 

مزیت سیم کارت انارستان همراه اول

در ابتدا تصور می شد برای انجام کارهای آموزشی دانش آموزان و اتصال به شبکه آموزشی شاد باید حتما از سیم کارت دانش آموزی انارستان استفاده کرد؛ در صورتی که دانش آموزان برای استفاده از پلتفرم رایگان شاد نیاز به سیم کارت مخصوصی نداشته و این کار از طریق کلیه سیم کارت های دائمی و اعتباری امکان پذیر است.

به همین خاطر مزیت استفاده از سیم کارت دانش آموزی انارستان در موارد ذیل می باشد:

·        این سیم کارت به خوبی می تواند پاسخگوی دغدغه والدینی باشد که تمایل دارند تا محتوای سالمی را در اختیار کودکان و نوجوانان 6 تا 18 ساله خود قرار دهند. زیرا محتوای قابل دسترسی در این سیم کارت کاملا از پیش تعیین شده و بر اساس فهرست سپید می باشد.

·        خرید بسته های مختلف مکالمه و اینترنت در سیم کارت های انارستانی 35 درصد ارزان تر از سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول می باشد. البته توجه به این نکته هم الزامی است که بسته های اینترنت خریداری شده توسط سیم کارت انارستان تنها قابل استفاده در همان سایت های از پیش تعیین شده می باشد.

·        سیم کارت انارستان پ برای گروه سنی مورد نظر کاملا رایگان می باشد.

 

معایب سیم کارت انارستان همراه اول

·        در سیم کارت انارستان تنها امکان استفاده از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی وجود دارد و امکان استفاده از اپ هایی مانند تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام وجود ندارد. ( البته این اپ ها از مهرماه برای بزرگسالان نیز غیر مجاز شناخته شده و فیلتر می باشد)

·        کاربران سیم کارت انارستان تنها امکان دسترسی به اینترنت پاک یا همان وایت لیست را دارند که این فهرست شامل برنامه ها و اپلیکیشن هایی می شود که برخی از آنها غیر ضروری است و امکان دارد فرزندتان به آن نیاز نداشته باشد.

·        با توجه به این که کاربران انارستان تنها بر اساس فهرست سپید، به اپ و برنامه های دسترسی دارند، اپ ها و برنامه هایی از دسترس فرزندتان خارج می شود که شاید از نظر شما عدم دسترسی به آن ضرورتی نداشته باشد.

البته اگر شما به عنوان والد بخواهید امکان دسترسی برنامه یا وب سایت مشخصی را برای فرزندتان فراهم نمایید، می توانید فرم مخصوص درخواست این کار را پر کنید و آدرس وب سایت مورد نظر را وارد کنید تا بعد از بررسی این عنوان به فهرست لیست سفید اضافه گردد. لازم به ذکر است این پروسه علاوه بر زمان بر بودن، شانس موفقیت کمی خواهد داشت.

 

نحوه مالکیت سیم کارت انارستان

با توجه به این که کاربران کودک و نوجوان استفاده کننده از سیم کارت انارستان همراه اول هنوز به سن قانونی نرسیده اند؛ بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نمی توان سیم کارتی را به نام آنها ثبت نمود. به همین خاطر این سیم کارت ها در ابتدا به نام یکی از والدین برای فرزند ثبت می شود تا بعد از رسیدن به سن قانونی مالکیت سیم کارت از والدین به نام فرزند تغییر پیدا کند. البته شایان ذکر است؛ بعد از این که دانش آموز به سن قانونی برسد؛ علاوه بر انتقال مالکیت کلیه محدودیت های سیم کارت به طور کامل حذف شده و سیم کارت دانش آموزی به یک سیم کارت عادی با امکان دسترسی به کلیه اپ ها و سایت ها تبدیل خواهد شد.

 

نحوه انتقال مالکیت سیم کارت دانش آموزی در اپراتور همراه اول:

 بر اساس قانون برای تغییر مالکیت سیم کارت دانش آموزی پس از پایان 18 سالگی، فرد باید به همراه والدین که سیم کارت به نام اوست به دفاتر خدمات ارتباطی؛ مراجعه و نسبت به این امر اقدام نمایند. مدارک لازم جهت انتقال مالکیت به شرح ذیل می باشد:

·        اصل و تصویر کارت ملی انتقال دهنده و انتقال گیرنده

·        حضور هم زمان انتقال دهنده و انتقال گیرنده و یا وکیل قانونی آنها ( در صورت حضور وکیل، اصل و تصویر وکالت نامه قانونی ضروری است)

·        ارائه سیم کارت فعال

·        ارائه کد پستی ده رقمی انتقال گیرنده

·        ثبت اثر انگشت و امضای انتقال دهنده و انتقال گیرنده

·        تکمیل و تنظیم سند نقل و انتقال

·        تکمیل فرم تعهدات از سوی انتقال گیرنده یا وکیل قانونی

 

نحوه ثبت نام سیم کارت دانش آموزی رایگان

با توجه به این که سیم کارت دانش آموزی انارستان همراه اول باید به نام یکی از والدین ثبت گردد؛ کودکان یا نوجوانان 6 تا 18 ساله به تنهایی امکان خرید این سیم کارت را نخواهند داشت و لازم است در هنگام خرید و فعال سازی سیم کارت یکی از والدین با در دست داشتن کارت ملی، شناسنامه کودک یا نوجوان به دفاتر خدمات امور مشترکین اپراتور همراه اول و یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند. البته امکان خرید سیم کارت انارستان از طریق وب سایت همراه اول نیز امکان پذیر می باشد؛ ولی در صورت خرید اینترنتی والد باید به همراه کارت ملی خود، شناسنامه فرزند و کد فعال سازی به دفاتر خدمات امور مشترکین برای فعال سازی سیم کارت مراجعه نماید.

علاوه بر این امکان دریافت سیم کارت انارستانی برای کودکان و نوجوانان اتباع خارجی هم وجود داشته و والدین آنها می توانند با به همراه داشتن کارت آمایش خود و فرزندانشان، نسبت به تهیه و فعال سازی این سیم کارت اقدام نمایند.

 

نحوه خرید سیم کارت دانش آموزی انارستان به صورت اینترنتی

در صورتی که تمایل دارید به صورت اینترنتی سیم کارت انارستان را تهیه نمایید؛ ابتدا باید به فروشگاه وب سایت همراه اول مراجعه نموده و با انتخاب پیش کد 994 و سرشماره، کد امنیتی را وارد نمایید. در صفحه ای که برایتان به نمایش در خواهد آمد؛ می توانید شماره ها را ببینید و از بین آنها یکی را انتخاب نموده و مراحل خرید را تکمیل نمایید.

قطعا در جهانی که پیشرفت علم و تکنولوژی با سرعتی سرسام آور رو به رشد است، سیم کارت دانش آموزی انارستان نمی تواند؛ پاسخگوی نیاز نوجوانان باشد. شاید بتوان سیم کارت دانش آموزی انارستان را حداقل به عنوان یک گزینه مطمئن برای کودکان در نظر گرفت. البته در صورتی که کودک فقط به اینترنت سیم کارت دسترسی داشته باشد و نتواند به وای فای متصل گردد. 

بنابراین پیشنهاد می شود در کنار این شیوه های کنترل کننده، با فرهنگ سازی درست و آموزش های لازم، کودکان و نوجوانان را در مسیر درست استفاده از تکنولوژی قرار دهیم و به جای تحریک حس کنجکاوی و سرکوب این غریزه، تلاش کنیم با شیوه های نوین آن را در مسیر درست و مناسب هدایت کنیم.

 

منبع : وبلاگ رند باز


سیم کارت دانش آموزی چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری اینترنت، جهان با انقلابی روبرو شد که به سرعت در حال گسترش است، استفاده از اینترنت نه تنها انجام کارهای مختلف را تسهیل و تسریع می بخشد، بلکه به دلیل گستردگی و تنوع زیاد، امکان اجرای هر کاری را به بهترین شکل ممکن مقدور می سازد. به همین خاطر نحوه استفاده از آن به یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه های والدین بدل گشته است. این موضوع خصوصا بعد از همه گیری ویروس کرونا که به نوعی آموزش مجازی را جایگزین آموزش مستقیم کرد، روز به روز بیشتر شد.

از آن زمان تا کنون والدین معمولا شیوه های مختلفی را برای مدیریت و کنترل نحوه استفاده از اینترنت کودکان خود در نظر میگیرند که هر کدام معایب و مزایای مخصوص به خود را دارد. از سوی دیگر اپراتورها نیز برای برطرف نمودن این دغدغه راهکارهایی در نظر گرفته اند که امکان دسترسی ایمن دانش آموزان به اینترنت را مهیا می سازد. مثلا برخی اپراتورها با در نظر گرفتن یک کد دستوری خاص، امکان فعال سازی اینترنت کودک بر روی سیم کارت والدین را فراهم نمودند و یا در برخی دیگر سیم کارتی تحت عنوان سیم کارت دانش آموزی برای دسترسی ایمن دانش آموزان به اینترنت پاک طراحی شد.

 

سیم کارت دانش آموزی چیست؟

سیم کارت دانش آموزی که بعد از غیر حضوری شدن مدارس در دوران پاندمی کرونا بازار داغی پیدا کرد؛ برخلاف تصور والدین تنها برای انجام کارهای دانش آموزی طراحی نشد؛ بلکه این سیم کارت قابلیت برقراری تماس و ارسال پیامک را نیز داشت. البته این سیم کارت امکان دسترسی کودکان و نوجوانان 6 تا 18 ساله به اینترنت را محدود می سازد و از ورود آنها به سایت هایی که مناسبشان نیست؛ جلوگیری می کند. این نوع سیم کارت در هر اپراتور تحت عنوان خاصی عرضه می گردد. یکی از پرطرفدارترین و مهم ترین سیم کارت های دانش آموزی عرضه شده در این سالها سیم کارت انارستان می باشد که از سوی اپراتور همراه اول ارائه گردیده است.

 

سیم کارت انارستان همراه اول چیست؟

در سال های اخیر اپراتور همراه اول سیم کارت انارستان را که در ظاهر کاملا شبیه سیم کارت های بزرگسالان می باشد؛ طراحی نموده که از امکانات مکالمه، پیامک و اینترنت پرسرعت برخوردار بوده و مخصوص کودکان و نوجوانان 6 تا 18 سال می باشد. البته کودکان و نوجوانان دارنده این نوع سیم کارت فقط امکان دسترسی به فهرست سایت های گزینش شده را داشته و سایت های خارج از لیست در نظر گرفته شده، از دسترس آنها خارج می باشد.

بنا بر اعلام اپراتور همراه اول سیم کارت دانش آموزی انارستان رایگان بوده و شامل بسته خوش آمدگویی به شرح ذیل می باشد:

·        5،000 ریال شارژ اولیه

·        3 گیگابایت حجم اینترنت اولیه

·        63 گیگابایت اینترنت 9 ماهه ( هر ماه 7 گیگ 7 روزه )

البته علاقمندان توجه داشته باشند در صورتی که سیم کارت گم شود، برای صدور مجدد آن مجبور به پرداخت هزینه هستند.

 

مزیت سیم کارت انارستان همراه اول

در ابتدا تصور می شد برای انجام کارهای آموزشی دانش آموزان و اتصال به شبکه آموزشی شاد باید حتما از سیم کارت دانش آموزی انارستان استفاده کرد؛ در صورتی که دانش آموزان برای استفاده از پلتفرم رایگان شاد نیاز به سیم کارت مخصوصی نداشته و این کار از طریق کلیه سیم کارت های دائمی و اعتباری امکان پذیر است.

به همین خاطر مزیت استفاده از سیم کارت دانش آموزی انارستان در موارد ذیل می باشد:

·        این سیم کارت به خوبی می تواند پاسخگوی دغدغه والدینی باشد که تمایل دارند تا محتوای سالمی را در اختیار کودکان و نوجوانان 6 تا 18 ساله خود قرار دهند. زیرا محتوای قابل دسترسی در این سیم کارت کاملا از پیش تعیین شده و بر اساس فهرست سپید می باشد.

·        خرید بسته های مختلف مکالمه و اینترنت در سیم کارت های انارستانی 35 درصد ارزان تر از سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول می باشد. البته توجه به این نکته هم الزامی است که بسته های اینترنت خریداری شده توسط سیم کارت انارستان تنها قابل استفاده در همان سایت های از پیش تعیین شده می باشد.

·        سیم کارت انارستان پ برای گروه سنی مورد نظر کاملا رایگان می باشد.

 

معایب سیم کارت انارستان همراه اول

·        در سیم کارت انارستان تنها امکان استفاده از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی وجود دارد و امکان استفاده از اپ هایی مانند تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام وجود ندارد. ( البته این اپ ها از مهرماه برای بزرگسالان نیز غیر مجاز شناخته شده و فیلتر می باشد)

·        کاربران سیم کارت انارستان تنها امکان دسترسی به اینترنت پاک یا همان وایت لیست را دارند که این فهرست شامل برنامه ها و اپلیکیشن هایی می شود که برخی از آنها غیر ضروری است و امکان دارد فرزندتان به آن نیاز نداشته باشد.

·        با توجه به این که کاربران انارستان تنها بر اساس فهرست سپید، به اپ و برنامه های دسترسی دارند، اپ ها و برنامه هایی از دسترس فرزندتان خارج می شود که شاید از نظر شما عدم دسترسی به آن ضرورتی نداشته باشد.

البته اگر شما به عنوان والد بخواهید امکان دسترسی برنامه یا وب سایت مشخصی را برای فرزندتان فراهم نمایید، می توانید فرم مخصوص درخواست این کار را پر کنید و آدرس وب سایت مورد نظر را وارد کنید تا بعد از بررسی این عنوان به فهرست لیست سفید اضافه گردد. لازم به ذکر است این پروسه علاوه بر زمان بر بودن، شانس موفقیت کمی خواهد داشت.

 

نحوه مالکیت سیم کارت انارستان

با توجه به این که کاربران کودک و نوجوان استفاده کننده از سیم کارت انارستان همراه اول هنوز به سن قانونی نرسیده اند؛ بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نمی توان سیم کارتی را به نام آنها ثبت نمود. به همین خاطر این سیم کارت ها در ابتدا به نام یکی از والدین برای فرزند ثبت می شود تا بعد از رسیدن به سن قانونی مالکیت سیم کارت از والدین به نام فرزند تغییر پیدا کند. البته شایان ذکر است؛ بعد از این که دانش آموز به سن قانونی برسد؛ علاوه بر انتقال مالکیت کلیه محدودیت های سیم کارت به طور کامل حذف شده و سیم کارت دانش آموزی به یک سیم کارت عادی با امکان دسترسی به کلیه اپ ها و سایت ها تبدیل خواهد شد.

 

نحوه انتقال مالکیت سیم کارت دانش آموزی در اپراتور همراه اول:

 بر اساس قانون برای تغییر مالکیت سیم کارت دانش آموزی پس از پایان 18 سالگی، فرد باید به همراه والدین که سیم کارت به نام اوست به دفاتر خدمات ارتباطی؛ مراجعه و نسبت به این امر اقدام نمایند. مدارک لازم جهت انتقال مالکیت به شرح ذیل می باشد:

·        اصل و تصویر کارت ملی انتقال دهنده و انتقال گیرنده

·        حضور هم زمان انتقال دهنده و انتقال گیرنده و یا وکیل قانونی آنها ( در صورت حضور وکیل، اصل و تصویر وکالت نامه قانونی ضروری است)

·        ارائه سیم کارت فعال

·        ارائه کد پستی ده رقمی انتقال گیرنده

·        ثبت اثر انگشت و امضای انتقال دهنده و انتقال گیرنده

·        تکمیل و تنظیم سند نقل و انتقال

·        تکمیل فرم تعهدات از سوی انتقال گیرنده یا وکیل قانونی

 

نحوه ثبت نام سیم کارت دانش آموزی رایگان

با توجه به این که سیم کارت دانش آموزی انارستان همراه اول باید به نام یکی از والدین ثبت گردد؛ کودکان یا نوجوانان 6 تا 18 ساله به تنهایی امکان خرید این سیم کارت را نخواهند داشت و لازم است در هنگام خرید و فعال سازی سیم کارت یکی از والدین با در دست داشتن کارت ملی، شناسنامه کودک یا نوجوان به دفاتر خدمات امور مشترکین اپراتور همراه اول و یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند. البته امکان خرید سیم کارت انارستان از طریق وب سایت همراه اول نیز امکان پذیر می باشد؛ ولی در صورت خرید اینترنتی والد باید به همراه کارت ملی خود، شناسنامه فرزند و کد فعال سازی به دفاتر خدمات امور مشترکین برای فعال سازی سیم کارت مراجعه نماید.

علاوه بر این امکان دریافت سیم کارت انارستانی برای کودکان و نوجوانان اتباع خارجی هم وجود داشته و والدین آنها می توانند با به همراه داشتن کارت آمایش خود و فرزندانشان، نسبت به تهیه و فعال سازی این سیم کارت اقدام نمایند.

 

نحوه خرید سیم کارت دانش آموزی انارستان به صورت اینترنتی

در صورتی که تمایل دارید به صورت اینترنتی سیم کارت انارستان را تهیه نمایید؛ ابتدا باید به فروشگاه وب سایت همراه اول مراجعه نموده و با انتخاب پیش کد 994 و سرشماره، کد امنیتی را وارد نمایید. در صفحه ای که برایتان به نمایش در خواهد آمد؛ می توانید شماره ها را ببینید و از بین آنها یکی را انتخاب نموده و مراحل خرید را تکمیل نمایید.

قطعا در جهانی که پیشرفت علم و تکنولوژی با سرعتی سرسام آور رو به رشد است، سیم کارت دانش آموزی انارستان نمی تواند؛ پاسخگوی نیاز نوجوانان باشد. شاید بتوان سیم کارت دانش آموزی انارستان را حداقل به عنوان یک گزینه مطمئن برای کودکان در نظر گرفت. البته در صورتی که کودک فقط به اینترنت سیم کارت دسترسی داشته باشد و نتواند به وای فای متصل گردد. 

بنابراین پیشنهاد می شود در کنار این شیوه های کنترل کننده، با فرهنگ سازی درست و آموزش های لازم، کودکان و نوجوانان را در مسیر درست استفاده از تکنولوژی قرار دهیم و به جای تحریک حس کنجکاوی و سرکوب این غریزه، تلاش کنیم با شیوه های نوین آن را در مسیر درست و مناسب هدایت کنیم.

 

منبع : وبلاگ رند باز