Arctict Monkey

share daily news

Arctict Monkey

share daily news

اسباب بازی های نوستالژی

قطعا یکی از خاطره انگیز ترین و نوستالژی ترین هیجانات دوران کودکی بچه های دهه شصت، اسباب بازی ها و سرگرمی های اون دورانه که اگه به اندازه بازی های ویدئویی الان جذاب نبباشه، ولی برای بچه های اون دوران هیجانی به مراتب بیشتر از اسباب بازی های الان به همراه داشت

نقش تربیتی اسباب بازی برای کودکان؟

نقش مهم اسباب بازی تو تربیت کودکان بر هیچ کس پوشیده نیست و تقریبا همه می دونیم که بازی با اسباب بازی های مختلف برای کودکان تو برخی موارد می تونه به اندازه غذا و پوشاک مهم باشه. لازم نیست حتما مادر یا پدر باشین تا به این نتیجه برسین که به راحتی میشه، مهارت های مختلف را از طریق اسباب بازی به بچه ها یاد داد و کمکشون کرد تا نقش های مختلف رو بپذیرن. فقط کافیه یه کم فک کنین تا یادتون بیاد؛ چقد با اسباب بازی های دوران کودکیتون خاطره دارین و چه چیزایی رو از طریق بازی کردن با اون اسباب بازی های ساده اما دوست داشتنی یاد گرفتین.

  • هر چند که این دوره زمونه کلی با دوران بچگی خیلی از ماها فرق داره و نوع بازی ها و سرگرمیهایی که معمولا بچه ها ازشون استفاده می کنن، کاملا با اون روزها فرق کرده؛ ولی حتی تو این دوران هم ذره ای از اهمیت اسباب بازی ها کم نشده.

اهمیت اسباب بازیای دهه شصت:

 البته از نظر خیلیا بازی های دهه شصت یه چیز دیگه بودن و عملکردی بسیار بهتر از بازی های متنوع و پرزرق و برق امروزی دارن. اسبای بازی هایی که علاوه بر سرگرمی تو بالا بردن قدرت تمرکز بچه ها هم بی تاثیر نبودن و به بچه ها کمک می کرد تا میون اون همه موشک و جنگ، دقت و توجهشون بالا بره.

شاید به همین خاطره که تو دورهمی ها و یادآوری خاطرات گذشته، همیشه یادی از اسباب بازی های نوستالژی و قدیمی می کنیم و دلمون می خواد تا به اون دوران برگردیم و یه بار دیگه با اون اسباب بازی ها سرگرم بشیم. قطعا همه ما می دونیم که چنین چیزی خیلی سخته و این آرزو از اون چیزاییه که برآورده شدنش تقریبا غیر ممکنه. البته با این حال رسیدن به این موضوع محال نیست.

به همین خاطر از افرادی که چنین دغدغه ای داشتن و یه عالمه خاطره با اسباب بازی های نوستالژی دهه شصت داشتن، امکانی تحت عنوان” نروبازار ” ایجاد کردن که یه فرصت استثنایی در اختیار همه علاقمندان قرار میده تا با خریدن اسباب بازیای قدیمی دوران کودکی، حال و هواشون عوض بشه.

تو وب سایت نروبازار چه خبره؟

این وب سایت با یه طراحی ساده، برای همه قابل استفاده است و تو قسمت دسته بندی اسباب بازی محصولاتی عرضه می کنه که نه تنها یه قیمت استثنایی و ارزان دارن، بلکه از نظر شکل و شمایل هم کاملا شبیه اسباب بازیای دهه شصته. تو وب سایت” نروبازار ” به راحتی می تونین اسباب بازیای دوران کودکیتون مثل تیرکمان دستی مدل چوبی، تیرکمان توپ انداز پلاستیکی، تفنگ آب پاش، تفنگ ترقه ای جیمبو، اسباب بازی ارگ، توپ شیطونک، انواع عروسک ها و دهها اسباب بازی دیگه رو پیدا کنین و به راحتی خرید کنین.

امکانات وب سایت ” نروبازار”  چیه؟

البته خرید از ” نروبازار” به عنوان یه وب سایت متفاوت، امکان خرید غیر حضوری رو هم برای شما فراهم می کنه که نه تنها دردسرهای خرید حضوری، ترافیک و شلوغی مراکز خرید رو نداره بلکه از نظر هزینه هم می تونه بسیار به صرفه تر و اقتصادی تر باشه. هر چند که اگه قصد خرید عمده از این وب سایت رو داشته باشین، شرایط استثنایی با تخفیفات ویژه براتون در نظر گرفته شده که شرایط خرید رو به کلی تغییر میده و از همه نظر بهتر و صرفه تره.

تیم” نروبازار” به عنوان یه تیم حرفه ای که علاوه بر شناخت نیاز بازار به دنبال رفع دردسرها و مشکلات خرید حضوری هم هست؛ وب سایت” نروبازار” رو با دسته بندی های مختلف و دسترسی آسان به گونه ای طراحی کرده که پاسخگوی هر نوع سلیقه ای باشه. محصولات و کالاهای این وب سایت اعم از اسباب بازی های جدید و نوستالژی، از کیفیت بسیار بالایی برخوردارن و قیمت مناسب و اقتصادی اونها، فقط به خاطر حذف واسطه ها و دلالان فعال تو این حوزه ست. پس با اطمینان از یه خرید ارزان و فوق العاده، بعد از مراجعه به وب سایت” نروبازار” اسباب بازی نوستالژی و دوست داشتنی خودتون رو انتخاب کنین و با زنده کردن خاطرات دوران کودکی، برای لحظاتی همچون اون دوران شاد و سرزنده باشین.

با توجه به این که فروشگاه” نروبازار ” حساسیت لازم در خصوص تحویل سفارشات در اسرع وقت و با بهترین دسته بندی رو هم داره؛ تلاش می کنه تا با ایجاد یه شرایط آسان و راحت برای خرید، مشکلات خرید غیر حضوری رو کاهش بده و تجربه ای خاص و متفاوت را برای خریداراش رقم بزنه.

 وب سایت ” نروبازار ” از اون جاهاییه که وقتی به عنوان یه دهه شصتی واسه بار اول بهش مراجعه کنین؛ ساعتها مشغول دیدن محصولات قدیمی و نوستالژیشون میشین و با دیدن هر کدومشون کلی ذوق می کنین و دفتر خاطراتتون یه بار دیگه باز میشه. واسه همین پیشنهاد می کنم اگه دلتون میخواد یه بار دیگه به اون دوران سفر کنین؛ یه سر به” نروبازار ” بزنین و همه اون چیزایی که باهاشون خاطره دارین رو با کلی ذق و شوق بخرین و از داشتنشون لذت ببرین.

نروبازار ولی عمده بخر

اگه صاحب کسب و کار باشین، قطعا به خوبی می دونین یکی از مهم ترین و بهترین روش های کاهش هزینه های خرید، خرید به صورت عمده ست. چون معمولا فروشگاه ها و مراکز فروش برای خرید عمده محصولات و کالاها شرایط ویژه و منحصر بفردی در نظر می گیرن که باعث میشه؛ قیمت تمام شده محصول خریداری شده کمتر بشه که همین موضوع در نهایت سود بیشتری رو به عنوان فروشنده نصیب شما می کنه.

برای رسیدن به چنین سود مناسبی، معمولا بازاریا و تجار حرفه ای با گشت و گذار تو فروشگاه ها و مراکز خرید و مقایسه قیمت ها، در نهایت مقرون به صرفه ترین کالا رو انتخاب می کنن و با استفاده از شرایط خرید عمده، بیشترین سود رو کسب می کنن.

چه جوری بهترین خرید عمده رو داشته باشیم؟

در دنیای تجارت کنونی که تقریبا روش های خرید و فروش به طور کامل تغییر کرده و روش های سنتی پاسخگوی جامعه مخاطب نیست، لازمه که بر اساس نیاز دنیای مدرن پیش بریم و سلیقه همه نوع مخاطب رو در نظر بگیریم. به همین خاطر ایجاد شرایط غیر حضوری خرید که هم از نظر قیمت ارزان تر از خرید حضوری باشه و هم از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی باشه؛ امکانیه که وب سایت های معتبری همچون” نروبازار” برای مخاطبین خودشون ایجاد کردن.

البته” نروبازار” علاوه بر ایجاد شرایط غیر حضوری، امکانات و خدمات دیگه ای مثل خرید عمده رو هم برای متقاضیان ایجاد کرده که از مزایای زیر برخورداره:

قیمت مناسب

قطعا شما هم به خوبی می دونین که خرید هر کالایی به صورت عمده، بسیار مناسب تر از قیمت جزئی کالاها و محصولاته. در وب سایت نروبازار این امکان برای خریداران محصولات عمده ایجاد شده و خریداران کلی کالاها می تونن با قیمتی ارزان تر و مقرون به صرفه تر خریداشون رو انجام بدن.

صرفه جویی در وقت

شاید خرید زیر باد کولر، یه زمانی رویا و خیال بافی محسوب می شد؛ ولی این روزا که شیوه مدرن خرید و فروش در بین مردم کاملا پذیرفته شده، تنها با داشتن یه گوشی هوشمند به راحتی میشه از اون سر دنیا خرید کرد و جنس مورد نظر رو تو خونه تحویل گرفت. بنابراین اصلا لازم نیست تا شال و کلاه کنین و تو ترافیک و سرما و گرما یه عالمه وقت بذارین تا خریداتون رو تکمیل کنین، فقط کافیه یه سر به ” نروبازار ” بزنین تا همه اون چیزی که احتیاج دارین رو تو کمترین زمان ممکن سفارش بدین.

صرفه جویی در هزینه

کاهش هزینه های پنهان، همیشه موجب کاهش قیمت تمام شده ی کالا و در نتیجه افزایش سود کسب و کار شما میشه. هزینه های رفت و آمد به مراکز فروش عمده، هزینه های جانبی خوراک و اسکان و غیره از جمله هزینه های مادی ای هستن که با یک خرید انلاین به راحتی میشه؛ همشو صرفه جویی کرد. هزینه های غیر مادی زمان، خستگی و …. هم هزینه های دیگه ایه که با تغییر روش خرید میشه به بهترین نحو ممکن کاهش داد. در کنار همه اینها از مخاطرات احتمالی هم غافل نشین، که بعضی وقتا ممکنه کل سرمایه و یا سلامتی شما را تحت تاثیر قرار بده.

مقایسه همه جانبه و اطمینان از کیفیت

تو خرید انلاین امکان جستجو برای بهترین قیمت و مقایسه با سایر فروشگاه های موجود وجود داره. ممکنه بهترین تامین کننده را تو نقطه ای از کشور پیدا کنین که هرگز فکرش رو هم نمی کردین! تنها دغدغه خرید انلاین اطمینان از کیفیت کالای ارسالی و تطابق با عکس و فیلم های ارائه شده تو سایت هائه که در مورد “وب سایت نروبازار” این دغدغه اصلا وجود نداره، چون محصولات و کالاهای ارائه شده تو این وب سایت از بهترین کیفیت برخوردارن.

خرید محصولات نوستالژیک

تو وب سایت” نروبازار، ” محصولات و کالاهایی عرضه میشه که خیلی از اونها شما رو یاد گذشته ها میندازه، اسباب بازیهای نوستالژیکی مثل تیرکمان دستی مدل چوبی، تیرکمان توپ انداز پلاستیکی،هلیکوپتر پروازی نخکش، تفنگ آب پاش، تفنگ ترقه ای جیمبو، اسباب بازی ارگ، توپ شیطونک، انواع عروسک ها که هم دیدنشون شما رو به یاد روزهای خوش گذشته میندازه و هم با خریدشون می تونین اون خاطرات رو دوباره زنده کنین.

روند کار سریع و آسان

وب سایت نروبازار به گونه ای طراحی شده که در عین عرضه محصولات زیاد و متنوع، از کاربری ساده و آسان تشکیل شده و تمام مراحل خرید تنها با چند کلیک امکان پذیره. تو این وب سایت، همه مراحل از سفارش یه کالا گرفته تا پرداخت قیمت و ثبت نهایی درخواست به راحتی و بی دردسر انجام میشه. بعد از ثبت سفارش هم تیم اجرایی محصول رو به سرعت و در اولین فرصت ممکن با یه بسته بندی محکم و مطمئن تحویل مشتری میدن. به طوری که کل مراحل خرید و ثبت سفارش فقط در عرض چند دقیقه تموم میشه.

درسته که خرید به قیمت عمده سود متقابل محسوب میشه؛ ولی همیشه باید حواستون باشه تا از یه شرکت یا مرکز معتبر خرید کنین تا هم محصولی با کیفیت تحویل بگیرین و هم تو دام کلاهبردارایی که تو این زمینه فعالیت می کنن نیفتین. واسه همین لازمه قبل از خرید دقت زیادی داشته باشین و فقط به مراکزی اعتماد کنین که معتبر و قابل اعتماد باشن. خرید از “وب سایت نروبازار ” با امکانات فوق العادش، همون جاییه که به راحتی می تونین بهش اعتماد کنین و با خرید از اون به کسب و کارتون رونق ببخشین.